Her kan dere se Henriette sammen med engasjerte medlemmer i FHF Ung.

Bli medlem

Som medlem blir du med i et fellesskap av interesserte og engasjerte personer innen forvaltning, forskning, utdanning, næringsliv og frivillige organisasjoner.

Du får informasjon og et nettverk som styrker din kunnskap slik at du kan være en positiv bidragsyter for folkehelsen der du bor, studerer eller arbeider.

Som medlem får du:

Hva koster medlemskap?

Årsmøtet 2023 har vedtatt følgende for 2024:

Privat medlemskap koster 600 kroner pr. år. Hvis du er under 35 år kan du velge å bli medlem i Folkehelseforeningen Ung.

Student koster 300 kroner år, uansett hvilken alder du er i.

Organisasjonsmedlemskap koster 2 500 kroner pr år. Organisasjonens kontaktperson har fulle medlemsrettigheter. I tillegg vil to personer fra organisasjonen kunne få rabatten på 600 kroner på den nasjonale folkehelsekonferansen.

Medlemskapet følger kalenderåret og blir fakturert i begynnelsen av hvert år.

Her melder du deg inn:

Personvernforordningen – GDPR (General Data Protection Regulation)

Vi følger reglene om behandling av personlige data. Derfor skal du ved innmelding gi samtykke til at vi kan oppbevare og bruke data i sammenhengen som beskrives her.

Ditt navn, e-postadresse og telefonnummer blir delt med våre overordnede ledd i Europa og den verdensomspennende slik at ditt medlemskap også gjelder der.