15th European Public Health Conference 2022

Bilde av Berling tatt fra luften

Strengthening health systems: improving population health and being prepared for the unexpected

Berlin, Tyskland, 9.-12. november 2022

Vi i Folkehelseforeningen håper at mange norske kollegaer møter opp på den 15. Europeiske folkehelsekonferansen i Berlin. Erfaringsmessig er det et meget godt innhold i konferansen. I tillegg får deltakerne mulighet til å danne nettverk med kunnskapsrike og engasjerte fagpersoner fra hele Europa.

Folkehelseforeningen kommer til å stille med to personer. Vi er glade hvis det blir flere, slik at vi blir en norsk delegasjon som kan snakke sammen under konferansen og finne ut hvordan vi skal bruke vår nye kunnskap i Norge.

Du finner informasjon om konferansen her: 15th European Public Health Conference (ephconference.eu)

Del din kunnskap med våre europeiske kollegaer

Akkurat nå ønsker de tyske arrangørene at det sendes inn abstracts for forskning og gode tiltak som kan presenteres under konferansen. Du kan lese mer om dette her: Abstract submission 2022 (ephconference.eu)

Mer informasjon

Hvis du vil vite mer om konferansen, eller vil drøfte dine tanker om å bidra med forskingsresultater eller -tiltak kan du kontakte Folkehelseforeningens styreleder, Jorid Grimeland på telefon 908 40 024 eller e-post: .