Gratis medlemskap i Folkehelseforeningen ut året

Vi vil gjerne ha deg med på laget!

Vil du bli en del av et fellesskap med interesserte og engasjerte personer innen Folkehelse? Folk som jobber innen forvaltning, forskning, utdanning, næringsliv og frivillige organisasjoner. Nå kan du bli medlem, helt gratis, ut året.

Som medlem får du:

• Tilgang til spennende lunsjseminarer der ny kunnskap og nye tiltak presenteres (starter i november 2022)
  • Nyhetsbrev og korte meldinger om hva som rør seg i Folkehelseforeningen og på folkehelseområdet
  • 600 kroner i rabatt på den årlige nasjonale folkehelsekonferansen, som arrangeres i Tromsø 21. og 22. september 2023.
  • 80 Euro i rabatt på den årlige europeiske folkehelsekonferansen
  • Kostnadsfritt abonnement på Scandinavian Journal of Public Health (SJPH), 8 nummer årlig og European Journal of Public Health, 6 nummer årlig. Verdi ca. 8 000 kroner.
  • Tilgang til nettverket av 16 000 folkehelseeksperter i Europa via EUPHA
  • 20 % rabatt på bøker fra bokklubben i Oxford University Press (OUP)
  • Hvis du ønsker å søke om midler gjennom Stiftelsen DAM kan Folkehelseforeningen være søkerorganisasjon. Medlemmer får første prioritet i utvikling av kvalitetssikring av søknader som sendes gjennom oss.

Det finnes to ulike typer av medlemskap.

Organisasjonsmedlemmer. Kommuner, fylkeskommuner, universitet, forskningsmiljøer, frivillige organisasjoner, og næringslivet er typiske organisasjonmedlemmer. Det er gratis ut i 2022, du betaler 2.000,- for 2023

Personlig medlemskap. Alle typer av engasjerte mennesker. Det de har til felles er at de ønsker å samarbeide for god folkehelse. Medlemmer mellom 16 – 35 år er medlemmer i Folkehelseforeningen UNG som har egne tilbud for unge mennesker som studerer eller jobber innenfor folkehelse. Det er gratis ut 2022, du betaler 500,- for 2023

Studenter. Uansett alder får alle studenter 200,- i rabatt på medlemskapet.

Du finner mer informasjon her

Vi håper at du vil bli en del av den fine gjengen!