Bli med på Folkehelseforeningens første digitale medlemslunsj med tema «Generasjonsmøter».

Generasjonsmøter

Bli med på vår første digitale medlemslunsj, klokken 11.00 – 12.00, tirsdag 29.11.22

Stadig flere i alle aldre føler seg ensomme. De savner familie og venner og det å bety noe for andre. Hva skjer når ulike generasjoner møtes? Kan vi organisere disse møtene slik at mennesker opplever glede og får nye vennskap?

I dette første medlemsmøtet vil dere møte forsker Anne Trine Kjørholdt og organisasjonen Livsglede for eldre Begge vil fortelle om sin forskning og sine erfaringer om hva som skjer når eldre og barn møtes. De vil også gi konkrete innspill som du kanskje kan bruke i ditt arbeid.

Møtet avsluttes med korte gruppedialoger der du kan bli bedre kjent med andre medlemmer i Folkehelseforeningen. Dette vil bli en morsom arena som vi gleder oss til å gjennomføre en gang i mnd.

Du melder deg på her, senest klokken 10.00, tirsdag 29.11.22. Når du har meldt deg på vill du motta en Outlook-invitasjon, med link til møtet.

Det er gratis å være medlem i Folkehelseforeningen ut året. Du kan lese mer om medlemsfordeler her.

Har du ideer om andre temaer som bør tas opp på en meldemslunsj? Send en e-post til