Europeisk folkehelseuke: Alle kan delta på interessante møter mandag 22. – fredag 26. mai

Under folkehelseuken kan du delta på seminarer i hele europa.

Alle Folkehelseforeningen sine medlemmer er også medlemmer i European Public Health Assosiation og World Federation of Public Health I uke 21 markerer vi det internasjonale samarbeidet med gratis seminarer for ALLE (ikke krav til medlemskap) under Den europeiske folkehelseuken (EUPHW) som har temaet:

Globale utfordringer, lokale handlinger

Viser logoen til European Public Health Week

Folkehelseforeningens markering i Norge

DU og din arbeidsplass kan markere den europeiske folkehelseuka med å delta på lunsjwebinarer klokken 11.00 – 12.00 hver dag hele uka. Mange gode fagpersoner har takket ja til å bidra med interessante innlegg for å markere uka. Book gjerne et møterom med god skjerm og delta sammen. Da kan dere fortsette dialogen etter møtet er over.

Her får du en oversikt over temaer for de ulike dagene. Ved å klikke deg inn på arrangementet, finner du mer informasjon og påmelding.

Mandag 22. mai 2023

God psykisk helse for alle

Tirsdag 23. mai 2023

Finnes det en typisk 80-åring? Om mangfold i eldres helse

Onsdag 24. mai 2023

Tilgang til helsefremmende tjenester i lokalsamfunnet

Torsdag 25. mai 2023

Forebygging av og kontroll av kroniske sykdommer

Fredag 26. mai 2023

Tenk globalt og handle lokalt

Du kan melde deg på her

Arrangementer rundt om i hele Europa

Du kan også delta på arrangementer rundt om i hele Europa. Her finner du informasjon om hvert enkelt tema og lenker til ulike arrangementer.

Monday 22 May: Mental health for all

Tuesday 23 May: Diversity in health

Wednesday 24 May: Access to care

Thursday 25 May: Prevention and control of chronic diseases

Friday 26 May: Global health emergencies and response

Du kan også delta på:

Folkehelsekonferansen 2023, Tromsø – Alle løfter alle – et raust og robust samfunn! | Folkehelsekonferansen

16th European Public Health Conference (ephconference.eu)

Vi har bruk for deg!

Folkehelseforeningen er i stor utvikling. Ta gjerne kontakt hvis du har lyst til å engasjere deg mer i vårt arbeid. Du når oss på telefon 954 95 003 eller . Her kan du bli litt bedre kjent med organisasjonen og hva vi gjør.

Hjertelig velkommen!