Digital medlemslunsj 13.04.23: Ny Folkehelsemelding – hva synes vi?

Young beautiful arab woman over isolated background with hand on chin thinking about question, pensive expression. Smiling with thoughtful face. Doubt concept.

Tidspunkt: Kl. 11.00 – 12.00, torsdag 13.04.23

Hvor: Digitalt møte på Teamas, du mottar lenke kvelden før

Innledere: Folkehelseforeningens styre

Du melder deg på her

Regjeringen la frem Folkehelsemeldingen 31. mars 2023. Vårt første inntrykk er at regjeringen har høye ambisjoner om å bedre folkehelsen. Flere av våre egne og medlemmers innspill er tatt med i meldingen. Men, er den konkret nok? Vi kommer til å jobbe videre, og vil ha med alle medlemmer på laget!

Delta på møtet og bli med i dialogen: Hva slags innspill bør vi gi i den videre prosessen?

Hjertelig velkommen!

Folkehelseforum: Arbeidshelse. Dialog og debatt med politikere. Onsdag 12.04.23 | Folkehelseforeningen

Folkehelseforeningens ambisiøse arbeidsplan er godkjent av årsmøtet 2023 | Folkehelseforeningen

Bli medlem | Folkehelseforeningen