Digital lunsj 09.01.24: Vaksinasjoner av voksne

Alle voksne vet ikke hvilke vaksiner de bør ta

Mange voksne vet ikke hvilke vaksiner som er anbefalt for dem, eller hvilke vaksiner som er tilgjengelige. Dette gjør at samfunnet går glipp av de samlede helsegevinstene som en større vaksinasjonsdekning kan gi. FHI gir klare anbefalinger om hvilke vaksiner dette gjelder. Tas det nok hensyn til vaksinasjoner i et folkehelseperspektiv?

Innlederne er en lege og to farmasøyter som representerer henholdsvis kommunehelsetjeneste, apotek og legemiddelindustri. Du inviteres til dialog og debatt etter innleggene.

Praktiske opplysninger

Tidspunkt: 11.00 – 12.00, tirsdag 09.01.24

For hvem: Alle som er interesserte i folkehelse, nasjonalt og internasjonalt

Påmelding: Du melder deg på senest klokken 10.00, 09.01.24, og mottar lenke når vi nærmer oss møtet.

DU MELDER DEG PÅ HER

Program

Velkommen til møte, og litt oppdateringer fra Folkehelseforeningen v/ Annica Lindén Øygard, Folkehelseforeningen

Vaksiners plass i forebygging i kommunehelsetjenesten v/ Marit Teigen Hauge, assisterende kommuneoverlege i Molde