Bli med på webinar om FHF Ung og jobbmuligheter innen folkehelse!

Styret i FHF Ung står ute, på våren, i en gruppe

Tidspunkt: kl. 18.00 – 19.00, onsdag 18. september

Påmelding: PÅMELDING HER

For hvem: Studenter og andre som er interesserte i tematikken

Ønsker du å vite mer om FHF Ung?

Vi holder et webinar med informasjon om oss! I tillegg vil webinaret handle om jobbmuligheter du har dersom du har tatt en utdannelse innen folkehelse.

Se film fra ett av FHF Ung sitt arbeid «Unge stemmer i folkehelsearbeidet»

Muligheter

Det er mange utdannelser som omhandler folkehelse, og det finnes mange muligheter dersom du har tatt/tar eller er interessert i en utdannelse innen dette feltet. Vi kommer med eksempler på hvilke jobber vi i FHF Ung har fått, og hvordan du kan finne relevant arbeid. Vi starter webinaret med å fortelle om FHF Ung. Videre presenterer vi erfaringer fra flere i FHF Ung sitt styre, før vi avslutter med å gå gjennom noen tipse til hvordan du kan få deg en relevant jobb. Håper du blir med!

Medlemmer fra FHF Ung i samtale med tidligere helseminister Ingvild Kjerkol ved lanseringen av folkehelsemeldingen.

Detaljert program kommer.

Har du spørsmål angående webinaret, eller FHF Ung?

Ta kontakt på e-post:

Dette kan også være av interesse for deg

Linn i FHF Ung representerer Norge i EVID-ACTION Youth Alcohol Network | Folkehelseforeningen

Daniel, FHF Ung, bidro i viktig paneldebatt om munnhelse | Folkehelseforeningen

Unges prioriteringer for bedre folkehelse | Folkehelseforeningen

Digital lunsj: Hvordan inkludere gutters og menns utfordringer i større grad enn i dag? | Folkehelseforeningen